POTRAVINY pro zdraví

POTRAVINY pro zdraví

vybrali jsme pro Vás kvalitní potraviny, které můžete bez obav zařadit do svého jídelníčku

Podkategorie

  • Chlebíčky a křupky

    suché chlebíčky a křupky Tip: trvanlivá zásoba doma i na cestu, rychlá svačina do kabelky

  • Kaše a pukance

    lehce stravitelná snídaně nebo svačina pro Vás i Vaše děti Tip: instantni kukuřičnou nebo rýžovou kaši můžete použít i na zahušťování

  • Koření, bylinky, sušená zelenina

    Ochuťte, okořeňte a dochuťte si Vaše zdravé jídlo zdravě

  • KLÍČENÍ

    Klíčení

  • Luštěniny

    luštěniny jsou nepostradatelným zdrojem bílkovin nejen pro vegetariány Tip: zásobte se různými druhy, budete mít rychlou přílohu či hlavní jídlo vždy po ruce

  • Mouky a krupice

    kvalitní mouka je zdrojem živin a nemá zatěžovat organismus narozdíl od bílé mouky pšeničné Tip: Jak začít? Kdekoliv nahraďte bílou mouku, moukou celozrrnou špaldovou 1:1 prospějete nejen zdraví, ale i chuti!

  • Obiloviny

    obiloviny jsou ideální přílohou i samotným hlavním jídlem, obsahují kvalitní sacharidy a řadu minerálů a vitamínů Tip: zásobte se různými druhy, budete mít rychlou přílohu či hlavní jídlo vždy po ruce

  • Oleje lisované za studena

    oleje lisované za studena si uchovávají přínosné látky pro náš organismus Tip: Nejíte často ryby? Doplňtě Omega3 používáním lněného nebo speciálního namíchaného oleje!

  • Ovoce sušené

    sušené ovoce obsahuje koncentrované množství důležitých minerálů a živin Tip: neslazené a nesířené je ideální svačina a i když není hezky barevné, chutná daleko lépe!

  • Rostlinné nápoje a smetany

    Rostlinné nápoje a jsou vhodnou alternativou běžných mléčných výrobků nejen pro vegany a alergiky. Představují zdravější a lépe stravitelné produkty

  • Semínka a Ořechy

    důležitý zdroj nenasycenných mastných kyselin, bílkovin a minerálů Tip: ozvláštněte si salát, krémovou polévku nebo noste v tašce jako rychlou svačinku!

  • Sladidla a sůl

    oslaďte nebo osolte si život, tak aby Vám to neubližovalo Tip: nahraďtě bílý cukr přírodním třtinovým, jeho chuť je výraznější a obsah živin vyšší

  • Směsi na vaření

    Směsi na vaření, času není nikdy dost, vařte snáze, ale ne méně zdravě!

  • Snadné vaření a pečení

    Snadné vaření a pečení

  • Speciality a sladkosti

    zkuste uvařit jinak, vybrané speciality nejen pro gurmány Tip: vyzkoušejte miso polévku je snadná, rychlá a obsahuje živé enzymy pro Váš metabolismus

  • Těstoviny

    vyzkoušejte netradiční těstoviny

  • Vločky

    plno energie nejen po ránu Tip: namíchejte si výživné "müsli" doma a neutrácejte za nekvalitní produkty v obchodech

  • Výhodná balení

    Využijte nabídky výhodných, Ekonomická i Ekologická balení vybraných luštěnin a obilovin